Palvelumestari johtamaan Lempäälän asiakaspalvelua uudelle vuosikymmenelle

Lempäälän kunta haluaa olla ensimmäisenä kuntakentässä luomassa aivan uudenlaista asiakaspalvelun toimintatapaa. Tätä tavoitetta tulee käytännössä suunnittelemaan ja toteuttamaan Lempäälän kunnan uusi palvelumestari. Tavoitteemme on viedä Lempäälän kunnan asiakaspalvelu uudelle vuosikymmenelle, kohti asiakaslähtöistä Lempäälää. Palvelumestari Anni Määttä aloittaa uudessa tehtävässään Lempäälän kunnassa 20.1.2020. Anni on tulevasta pestistä positiivisilla ja odottavilla fiiliksillä.
– Olen tulossa tähän työhön todella innoissani. Lempäälä on monessa suhteessa edelläkävijä ja on kunnia olla yhtenä linkkinä edistämässä uudenlaista asiakaspalvelukokemusta kuntalaisille. Myös siirtyminen Lempäälä-taloon 2021 on isossa roolissa työssäni ja toivon tapaamisia ja yhteydenottoja laajalti sekä kuntalaisilta että sidosryhmiltä. Yhdessä tätä tehdään, Anni iloitsee.
Palvelumestari toimii asiakaspalvelutiimin esimiehenä ja etsii aktiivisesti yhteistyökumppaneita keskellä Lempäälää olevaan asiakaspalvelupisteeseen.
– Yhteistyökuviot ovat jo hienosti aloitettu, esimerkiksi TE-toimiston asiointipisteen palvelut ovat osa hoitamaamme kokonaisuutta, kertoo hallintopäällikkö Riina Kivistö.
– Innolla odotan, mitä Anni joukkoineen saa aikaan, kun he pääsevät vauhtiin, jatkaa Kivistö.
Taustaa
Lempäälän kunta rakentaa asiakaspalvelukonseptia, palvelukäytävää, joka ylittää kunnalliset toimintarajat kuntalaisten palvelutarpeet huomioiden.
Kuntakeskukseen kohoavan Lempäälä-talon on määrä avautua kuntalaisille vuoden 2021 alussa. Tässä tehtävässä palvelumestari on tapahtumien keskipisteessä toivottamassa kuntalaiset tervetulleeksi koko Lempäälän yhteiseen olohuoneeseen.
Lisätietoja:
hallintopäällikkö Riina Kivistö, puh. 040 133 7485, riina.kivisto@lempaala.fi