Itseilmoittautuminen lisää Lempäälä-talon turvallisuutta ja opastaa vierailijoita
Lempäälä-taloon otetaan käyttöön uusi vierailijahallintajärjestelmän, jonka tavoitteena on helpottaa vierailuille saapumista. Järjestelmän avulla asiakaspalvelu ja vierailijoiden nouto Palvelukäytävän palveluaulasta nopeutuu, kun asiakas saapuu ennalta sovittuun tapaamiseen. Samalla saamme ajanmukaista tietoa siitä, keitä Lempäälä-talossa vierailee.
– Tässä maailmantilanteessa on tärkeää huomioida vierailijoiden viihtyvyys ja asiakaskokemus silti turvavälit ja yleinen turvallisuus huomioiden. Ilmoittautumisjärjestelmän avulla turha odottelu ja viestittely myös vähenevät, kun tapaaminen asiantuntijan kanssa on helppoa ja nopeaa, taustoittaa muutosta palvelumestari Anni Määttä.
Järjestelmän tuottaa suomalainen Systam Oy. Systam on myös innoissaan yhteistyöstä Lempäälän kunnan kanssa.
– Olemme erittäin tyytyväisiä yhteistyöstä Lempäälän kunnan kanssa. On erityisen hienoa, että saamme olla mukana parantamassa upean Lempäälä-talon vieraiden kokemusta, helpottamassa talossa työskentelevien arkea, sekä parantamassa talon turvallisuutta, iloitsee Systam Oy:n kehitysjohtaja Mikko Martikainen.
Miten käytännössä?
Tapaamisen ja palaverin järjestäjä lähettää asiakkaalle kutsun. Päivää ennen tapaamista asiakas saa palaveriaan koskien ohjeet saapumiseen, pysäköintiin ja ilmoittautumiseen liittyen.
Saapumisohjeet ja mukana toimitettava QR-pikakoodi varmistavat vaivattoman saapumisen neuvotteluun. Vierailijan ennakkoviestissä voidaan myös tarjota linkki, jolla tapaamiseen tulija voi itse kirjautua matkapuhelimellaan saapuessaan Lempäälä-taloon.
Itsepalvelupääte tulostaa asiakkaalle tarrakiinnitteisen kulkukortin, joka tulee kiinnittää rintaan ja pitää näkyvillä koko vierailun ajan.
Palvelukäytävällä avustetaan tarvittaessa asiakkaita itseilmoittautumisen hoitamisessa.
Lisätietoja:
palvelumestari Anni Määttä p. 0401337915