Retropoppia ja metsäfolkkia Lempäälän kesään

Kuokkalan museoraitin pihalla musisoidaan torstaina 3.8. klo 18 ja Kirskaanniemen laavun tuntumassa tiistaina 22.8. klo 17–20 vuoden Metsät ja kylät -teemalla. Molempiin kesätapahtumiin on vapaa pääsy.

Retropop esittää Kuokkalan museoraitin Pihasoitossa 3.8. klo 18 elektronista suomipoppia. Duo on tunnettu tarttuvista melodioista ja iskevistä lyriikoista. Retropop on keikkaillut niin isoilla festareilla kuin pienillä klubeillakin. Pihasoitto järjestetään ulkosalla, joten varaudu sään mukaisella vaatetuksella. Lähimmät pysäköintipaikat ovat Villa Hakkarin pihalla. Tapahtuman järjestävät Lempäälän kunnan kulttuuripalvelut ja Lempäälä-Seura ry.

MetsäFolkissa 22.8. klo 17–20 yhdistyvät retkeily, kädentaidot ja kulttuuri. Kulttuuriosuuskunta Uulun MetsäFolk soi tänä vuonna entistä laajemmin Pirkanmaan luontokohteissa, Lempäälän tapahtuma järjestetään Birgitan polun reitistöön kuuluvalla Kirskaanniemen laavulla. Tapahtumaan kuuluu työnäytös/työpaja klo 17 alkaen ja akustinen konsertti (Ilkka Heinonen, jouhikko ja Kielo Kärkkäinen, kitara) klo 18 alkaen. Tapahtuma on osa Operaatio Pirkanmaan ohjelmistoa, jonka järjestää yhteistyössä Lempäälän kunnan kulttuuripalvelut. Suosittelemme saapumista kimppakyydein ja polkupyörin. Pysäköintialueilta Kirskaanniemen laavulle on noin 700 metriä merkittyä polkua pitkin, huoltotietä pääsee paikalle esteettömämmin. Pysäköinti Koipitaipaleentien varrella on kielletty.

Lisätietoa tapahtumista kunnan tapahtumakalenterista (tapahtumat.lempaala.fi), MetsäFolkin kartat ja ohjeet löydät myös Uulun nettisivulta www.uulu.fi/metsafolk.

Jaa sivu